lördag 22 december 2007

jul !?

Nu har julen snart nått fram med sjumilasteg. Jag har inte riktigt fattat att det är julafton på måndag. Jag hade min sista dag i labbet igår (torsdag). Idag har jag bara varit hemma och pysslar och donat. Väldigt skönt att få en dag till sånt. På söndag bär det av till Ronneby för att fira jul. Där stannar vi nog till den 27:e då vi tar oss vidare till Lund för några dagar hemma hos pappa. På nyårsafton fyller pappa 50 år så då ska han firas ordentligt. Det ska bli otroligt skönt med den här julledigheten. Ska försöka att koppla bort skolan helt och hållet. Det tycker jag nog att jag är värd. Jag får ta tag i skolsakerna när jag är tillbaka igen efter nyår. Värt att nämnas är att Mats fått jobb som lärare på John Bauer gymnasiet här i Kalmar efter nyår. Jätteskoj!

Årets julkort
(som förutom några få undantag blev den miljövänliga/elektroniska varianten)


Lite andra kattbilder från den senaste veckan.


Inga kommentarer: