tisdag 20 januari 2009

Önskelista 09

Snart ska jag enligt kalendern fylla år. 25 år närmare bestämt. Jag har länge känt mig som ungefär 19, men den senaste tiden har jag långsamt börjat röra mig mot 25. Så jag tror jag är redo. Nu ska jag gå från 19 till 25.

På begäran kommer en önskelista nedan.

* DVD
- Scrubs (box från början)
- Six feet under (hela serien)
- Fåret shaun
- Pet sematary 1 & 2
- Bubba Ho-Tep
* Bluray-filmer (fast jag kan inte komma någon jag vill ha nu)
* ljudböcker
* Böcker (gärna pocket):
- The Mist
- något med Dean Koontz (ej Mr Murder)
*Vattenkokare, tror den heter Philips HD4685, en där det går att ställa in vilken temp man vill värma till, helst svart
* Tabu (spel)
* M.I.G. expansion (frågespel)
* Sängkläder 2 likadana (svarta, vita eller mörkgröna färger) eller presentkort på Jysk /Hemtex eller liknande
* svarta blockljus
* knivslip
* raggsockor (svarta, gråa eller vita)
* fågelbok
* Kosta Boda "Party" efterrättsskålar i glas (de jag samlar på, har 4 st)
* stor svart kruka (minst 32 cm i diameter)
* champagneglas (behöver inte vara fint märke, hellre några jag vågar använda)
* Spanienresa !! (se inlägget nedan)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt :-) jag har redan en idé om vad Tora ska få :-D

Anonym sa...

Fågelbok paxat!

Hej Tora-schmora, kram till dig, sötning :)