fredag 7 september 2007

Pass with distinction

Nu har jag fått mitt första VG (pass with distinction) i denna utbildningen. Redovisade min litteratursökningsuppgift idag och fick VG på den delkursen. Bra början i alla fall.

Popsi hjälper till när jag gör min powerpoint-presentation till litaratursökningsuppgiften.
Men sen tycker Evil-Tassmin att det är hon som ska hjälpa till.




Igår fick jag bekräftelse på att jag gått ur Svenska kyrkan. Mats också. Så nu börjar vi troligtvis brinna om vi kommer i närheten av en kyrka...

Lisa fick en ny lägenhet i början av veckan. Grattis grattis Lisa, det var du värd efter en hel sommar av kämpande. Hon har fått tillträde redan så vi ska sätta igång och måla lite där idag. Ska bli skoj. Behöver släppa skolan lite, är redan ganska stressad över det som ska göras.

Några bilder tagna från vår balkong den senaste veckan. Mycket märkligt väder har vi haft. Denna sommaren tror jag att vi vid tre tillfällen haft riktigt stora fina regnbågar här i Kalmar.



Nu måste jag ha en kopp te.

4 kommentarer:

Benny sa...

Grattis Tora till din VG! Jag blir stolt.

När jag ser Popsi på tangentbordet tänker jag att du kanske ska installera denna programvara ( Pawsense).
På den sidan hittar du lite andra macakpärer för kattägare. I ett tidigare nummer fanns även en katt/hundbur för resan, med inbyggt klimatanläggning!

Wir sehen uns am Donnerstag!

Benny sa...

Hmmm, har du inte fel inställningar på klockan? Jag tycker inte tiden stämmer för inläggen. Det finns en inställning nånstans i din Blogger som säger vilken tidzon du är i. Kolla den.

Tora sa...

Jag har märkt att tiden var fel men jag har inte varit så smart att jag tänkt på att jag kunde ändra det...hehe Jag var inställd på stillahavstid :) Men nu ska det stämma.

Benny sa...

Ja det verkar mycket bättre.