onsdag 26 september 2007

snörvel

Nu har jag skickat in min Philosophy of science uppgift. Väldigt skönt även om jag tycker att den blev ganska dålig. Den skulle gentligen varit inne i fredags men det tog så sjukt mycket tid (jäkla filosofiböcker) och så har jag åkt på nån dunderförkylning. Kan inte tänka klart och än mindre filosofera.

Mats har också varit förkyld så vi har snörvlat i takt nu. Jag bara nyser och nyser och snörvlar... det är såå synd om mig ;P Har inte varit på föreläsningarna på två dagar heller. Har inte orkar ta mig utanför lägenheten.

Ja, ja... nog klagat för idag.

2 kommentarer:

Benny sa...

Man behöver klaga lite ibland.
Hoppas du är friskare nu! /Pappa

Tora sa...

Jag verkar aldrig bli frisk. Har varit hemma från skolan hela veckan och känner mig knappt bättre :( Nu har jag snart tömt hela förrådet med huvudvärkstabletter så det börjar bli dags att bli frisk (eller skicka Mats till apoteket)