måndag 15 oktober 2007

Sara

I helgen var Sara här och hälsade på oss. Vi hann se många filmer dricka litervis med te och äta god mat och godis. Filmerna vi såg var: Inland Empire (äntligen... men ojojoj...min hjärna arbetade så det knakade... ska försöka se den igen snart), 2:37, Sympathy for Mr Vengeance, En andra chans (hahah... vi var trötta och den gick på tv så vi fastnade), Shutter (thailändsk skräckfilm) och This is England.

Sara och tussarna:


På onsdag är det statistiktenta. Ska försöka vara lite flitig idag och imorgon och ta igen för gammal lathet. Jag och Mats har läst färdigt Harry Potter och halvblodsprinsen nu och igår började vi läsa den sista boken tillsammans. Blir lite utmaning att läsa den högt på engelska, men det ska nog gå. I helgen funderar jag på att åka till Ronneby... det hade varit supermysigt. Längtar efter att hålla på med keramik och vara med mamma och Embla och resten av Villagatan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

This is England utspelar sig (lr är iaf inspelad) i Ladbroke Grove i London.

Benny sa...

Inland Empire skulle jag vilja låna, om du har DVDn. Blev påmind om den nu igen när den var med på SVTs filmkrönika.

Förresten! Längtar du bara till folket på Villagatan när du tänker på Ronneby?? ;)

Tora sa...

Haha...klart jag längtar efter er också. Har bara inte riktigt kopplat ihop er med Ronneby än. Men det ska bli jätteskoj att se huset och träffa er på fredag :)

Anonym sa...

Det är jag som har dvd'n och den får du gärna låna om det bara går att lösa praktiskt.

Vad sades om den i Filmkrönikan?