onsdag 17 oktober 2007

statistics

Nu har jag precis skrivit statistiktentan. Det gick nog ganska bra. Pluggade knappt något så det är ju skönt om det gick ändå. Igår fick jag resultaten från delmomenten Philosophy of science och Research proposal och fick VG. Trevligt med tanke på hur jag stressade ihop det och skrev det sista i nån slags feberyra.

Någon som har ett förslag till uppgiften nedan som jag ska redovisa på måndag? Det är inte så seriöst, det är nog mest för att vi ska få chans att träna vår förmåga att göra presentationer. Har bara lite dålig fantasi just nu.

Bring along an object that is valuable/meaningful for you or something that you use often in such a way that you feel that it's an essential part of your life. Prepare a short presentation of about 3 minutes about this object. We would like to learn something about the object and why you chose it.

1 kommentar:

Benny sa...

Grattis, det går bra för dig!

Uppgiften... Måste man ta med objektet kanske det är svårt med en katt, annars skulle jag föreslagit det. Ta en tekopp! Tedrickande har varit något som betytt mycket för dig länge!