måndag 17 mars 2008

rapport från (S)Torasyster

Nu har jag och Embla haft vår mysiga syskonhelg. Det blev inget Singstar med mamma i fredags, men desto mer med Embla under helgen. Tyvärr var det inte så många låtar i spelet som Embla kunde sedan innan, men hon lärde sig snabbt. Jag och Mats var väldigt förundrade över hur tonsäker hon var och med vilken glädje hon skrålade fram låtar som hon egentligen inte kunde. Hennes favorit blev Twisted sister med We're not gonna take it.Vi hann med en hel del annat under helgen också, som bakande och spelande. Vi hade väldigt roligt, men det tar en hel del på krafterna att underhålla lillasystern. Jag var helt slut när hon åkte i söndags. Embla frågade glatt om hon inte kunde komma hit varje helg... Men det erbjudandet fick jag snällt tacka nej till även om jag självklart ser framemot en ny Tora-Embla-helg.

Inga kommentarer: